Bu yazıya counter dəfə baxılıb
                               Mayası poeziyadan yoğrulan nəğməkar şair
Vüqar Əhməd çağdaş ədəbiyyatımızda xüsusi dəsti xətti olan, sayılıb seçilən qələm sahiblərindəndir. Böyük musiqi duyumu olan şair şeir yazmağa başlamamışdan öncə ona bir musiqi çaları qatır, rəngarəngliyini artırır, bir sözlə, şeirlə musiqinin vəhdətini yaradır. “Mən şeiri yaradanda onu nəğmə kimi yaradıram”-deyir. Adətən bəstəkarlar mahnı yazmaq üçün uzun zaman axtarışlar aparır, musiqiyə uyuşan şeirlər tapırlar. Vüqar Əhmədin şerləri isə elə musiqi üçün doğulub. Təsadüfi deyildir ki, onun az qala hər bir şeri bir nəğməyə dönüb. Söz yazarı və musiqi bəstəçisi olmaqla 500-dən yuxarı mahnının müəllifidir. Onun 1996-cı ildə “İlin nəğməkar şairi” seçilməsi buna parlaq sübutdur. Bütün bunlar onun həyata, öz xalqına sevgisindən irəli gəlir. Sevgi Vüqar Əhməd üçün bir mehrabdır, ibadətgahdır, müqəddəsdir. Və o, bu müqəddəs məkanda məhəbbət üçün dua edir.
Ömür deyil əbədi,
Eşq varlığın tələbi
Yaşamağın səbəbi
Məhəbbətdi, məhəbbət.
Daim musiqiçilərin, sənət adamlarının əhatəsindədir. Bu bir yandan şairin təbiəti ilə bağlıdırsa, onun işi televiziya ilə müəyyən qədər bağlı olduğundan bunu bir yandan da onun işgüzarlığı ilə bağlamaq olar. Onlarla sənət adamlarına şeirlər həsr edib. Onları musiqili şeirlərinin dili ilə aydın, oxunaqlı, şirin bir dillə təqdim edib.
Təbiətən sakit, heç kimin xətrinə dəyməyən şair öz gühanını məhəbbətlə yumağa çalışır.
Bica yerə dəymişəmsə xətrinə,
Ətrin hopub şeirin hər sətrinə,
Bağışla sən məhəbbətin xətrinə
Bağışla sən, günahımı bağışla.
Hər bir şairin yaradıcılığının şah beyti olur. Məncə, Vüqar Əhmədin yaradıcılığının zirvəsini “Anam mənim” şeri hesab etmək olar. Bu şeri anaların himni də adlandırmaq olar.
Hifz eyləyən duasıdır,
Səsi quran sədasıdır
Elimizin anasıdır,
Anam mənim, anam mənim.
Öz anasını bütün elin anası hesab edir. Kiçik bir misrada ananı, analıq duyğusunu bacarıqla təsvir edən şairin bu şeiri bu gündə istər şeir kimi, istərsə də musiqi kimi sevilə-sevilə oxunur.
Vüqar Əhmədin poeziyası qədər elmi yaradıcılığı da zəngindir. O, Güney Azərbaycanda azadlıq hərəkatının öncülü Şeyx Məhəmməd Xiyabani haqqında monoqrafiya yazmaqla Xiyabanişünaslığı inkişaf etdirdi. Çünki, milli azadlıq mücadiləsinin mücahidi olan Xiyabani haqqında bir çox bədii əsərlər yazılsa da, sanballı bir monoqrafiyanın yazılmasına böyük ehtiyac vardı. Bu monoqrafiyada o, təkcə Xiyabaninin həyat və fəaliyyətini deyil, Güney Azərbaycanda milli azadlıq hərəkatının xarakterini, önəmini işıqlandıraraq həm güney, həm də quzey mətbuatının Xiyabaniyə münasibətini göstərir. Kiçik bir yazıda biz bu monoqrafiyanı tədqiq etmək fikrindən uzağıq. Məqsədimiz hələ bu monoqrafiya ilə tanış olmayan tələbə və müəllimlərin diqqətini buraya yönəltməkdir. Müəllif təkcə bu monoqrafiyanı yazarkən 60-dan yuxarı mənbəni araşdırması bir daha əsərin zənginliyini artıran amillərdəndir.
Vüqar Əhməd Güney Azərbaycanda azadlıq hərəkatının öncülü “Mən azad doğulmuşam, azad da bu dünyadan gedəcəyəm”-deyən bu talesiz insanın həyat və fəaliyyətindən geniş söz açır, öz azadlıq ideyalarına sonsuz sadiq qalan, lakin siyasətdə yetkin olmayan bu azadlıq fədasinin mübarizə yolunu işıqlandırır. Bildiyimiz kimi nə Səttarxan, nə Ş.M.Xiyabani, nə də S.C.Pişəvəri Azərbaycanın bağımsızlıq məsələsini ortaya qoymurdular. Onlar İranın tərkibində Azərbaycana muxtariyyət vermək tələbi ilə çıxış edirdilər.
Vüqar Əhmədin çap etdirdiyi və Ali məktəblərin “Filologiya” fakültəsinin tələbələri üçün nəzərdə tutduğu “Ədəbiyyatşünaslıq dərsliyi” diqqət çəkir. Dilinin sadə və oxunaqlı olması və burada Azərbaycan ədəbiyyatında islam dininin mövqeyinin əks olunması onu digər dərsliklərdən fərqləndirən başlıca özəlliklərdəndir.
Öz qələmi romançılıqla da sınayan Vüqar Əhməd 2012-ci ildə “Qarabağ yuxusu və ya yuxuda qələbə” romanını yazdı. Müəllif əsərdə özü, mənsub olduğu soyun tərcümeyi-halını verməklə eyni zamanda özünün həyata baxışlarını, arzularını da ifadə etmişdir. Bütün bunlar hələlik bir yuxu olsa da bir zaman gələcək bu yuxu da həqiqətə çevriləcək.
Gah sevgilisinin gül ətrindən, dünyanın gözəlliklərindən ilhamlanan şair, bəzən də olur ki, bədbinləşir, həyata küsür, fəryad qoparır, lakin onu heç kim duymur və o özünü yalnız, tənha hiss edir.
Qara bəxtim oyanmadı
Qara günlər dayanmadı
Bir kəs məni duyammadı
Bəxtim qara, özüm bədbəxt.
            Vüqar Əhmədin yaradıcılığında vətən, torpaq anlayışlarına tez-tez rast gəlirik. Bu da təsadüfi deyil. Vətəninə, elinə ürəkdən bağlı olan şair fərəhlə onun gözəlliyini vəsf edir. Lakin vətənin başına gətirilən müsibətlər, ağrı-acı onun vətənpərvərlik baxışlarının digər tərəfidir. Zaman-zaman gerçəkləşən işğallar, yurdumuzun başını alan qara buludlar şairi ciddi narahat edir və o bütün bunlara görə təəssüflənir.
Əsir düşən, işğal olan vətənə
Yerli-yersiz ona buna yetənə
Qəlbi mənlə, məndən uzaq ötənə
Görməyən gözünə heyifslənirəm.
Vüqar Əhməd yaradıcılığın başqa bir tərəfinə də diqqət çəkmək istərdim. Biz insanlar adətən bir günah edərkən və ya hər hansı düzgün olmayan işin qulpundan yapışanda və ən əsası sonda uğursuzluğua düçar olanda bu uğursuzluğun kökünü özümüzdə deyil, başqalarında axtarırıq. Başqa sözlə günahımızı başqasının üzərinə atırıq, əsasən də dünyanın. Buna poetik dillə bacarıqla münasibət bildirən şair dünyanı deyil, insanı “yalançı” adlandırır. Şair düşünür ki, onsuz da dünya vəfasızdır. Əsas odur ki, insan ona aldanmasın, öz ləyaqətini, şərəfini qorumağı bacarsın. Dünyaya sağlam gözlə baxsın, onun dəyərlərindən, gözəlliklərindən, müsbət keyfiyyətlərindən lazımınca faydalana bilsin.

Dünya yalan deyil, dillər yalandı.
Mənasız yaşayan illər yalandı
Bu dünyanın düz vaxtını görmədim
Vəfasız dünyanın nəyindən küsüm.
Vətəninin gözəlliklərini, ağrı-acısını bacarıqla qələmə alan şair doğma torpağını da unutmur. Kiçik bir poema ilə doğlulub boya-başa çatdığı doğma Abşeronun əsrarəngiz təbiətini, görkəmli şəxsiyyətlərini-şair və yzıçılarını, xanəndlərini vəsv edir vəsf edir, ona cani-dildən bağlı olduğunu demək olar ki, hər misrada bildirir.  Bu poemanı “Abşeron haqqında ballada” adlandırsam, yəqin ki, oxucular mənimlə razılaşar.
Şeir və nəsr yaradıcılığı ilə müntəzəm məşğul olan Vüqar Əhməd öz dəyərli əsərli ilə çağdaş ədəbiyyatımızı zənginləşdirir. Lakin gənc bir yazar, tənqidçi kimi, ən əsası da onun yaradıcılığına müəyyən qədər bələd olan biri kimi düçünürəm ki, Vüqar Əhmədin şeir yaradıcılığı nəsr yaradıcılığından daha zəngin və rəngarəngdir. Düşünürəm ki, poeziya yaradıcılığı ilə öz möhürünü vurmağı bacarıb. Mən onu tanıyanda şair kimi tanımışam, sevmişəm. Nəsr yaradıcılığı ilə məşğul olduğunu daha sonra-yaradıcılığı ilə yaxından tanış olmağa başladıqdan sonra öyrəndim.
Vüqar Əhməd əlli yaşında öz şöhrətinin zirvəsindədir. Qayğıkeş insan, gözəl şair, Filologiya elmləri doktoru, professor. Bu siyahını uzatmaq da olar. Ən böyük mükafat düşünürəm ki, xalqın ona olan sevgisidir. O, bu gün də durmadan çalışır, yazır və öz yazıları, şeirləriylə mətbuatda müntəzəm çap olunaraq oxucuları sevindirir.
Sevimli şairimizin 50 yaşı tamam olur. Biz də ədəbi gənclik olaraq sevimli şairimizi təbrik edir, ona yeni-yeni uğurlar, müvəffəqiyyətlər azru edirik. Bu yazımı da onun özünün qələmə aldığı bir misra ilə bitirmək istəyirəm.

Kimi nənə, kimi ata-babadır,
Arzularım sahilsiz bir adadır.
Nəvə dadı bir şərbətdir, bal dadır.
50 yaşın mübarəkdi, a dostum.
Yeqzar Cəfərli
Dünya Gənc Türk Yazarlar Birliyi başqan yardımçısı
Azərbaycan Jurnalistlər Birliyinin üzvü













Share on Google Plus

"eqoist": Unknown

Siz də öz yazılarınızı azizalibeyli@gmail.com və turalnuriyev679@gmail.com e-poçt ünvanlarına göndərə bilərsiniz.
    Blogger ŞƏRHLƏRİ
    Facebook ŞƏRHLƏRİ